sobota, 12 stycznia 2013

Miętowy bodziak

Witajcie w Nowym Roku!

Wraz z pierwszą notką  wkraczam w Nowy Rok z zaległościami :D
Miałam napisane kilku zdaniowe wytłumaczenie mojej nieobecności, lecz cóż to da....przecież i tak mnie tu nie było ;)

A skoro Nowy Rok to karteczka dla Nowego Dzidziusia!

Kształt bodziakowy jest Wam już znany,pojawił się już kilkakrotnie.

Bodziak w kolorze miętowo - fioletowym, idealny dla dziewczynki ,prawda?  A zwłaszcza wówczas gdy Zamawiająca Przyjaciółka prosiła byleby NIE RÓŻOWY ;)

Zawsze miałam problem z wycinanie "nogawek" , zawsze wiązało się to z odpowiednim docięciem papieru do bazy, poklejonym papierem, nierównym przycięciem i wieloma innymi wykańczającymi mnie psychicznie czynnościami ;)
Lecz tym razem wzięłam się na sposób  i jak widać na zdjęciu "nogawki" są naklejone na główny szablon i tak jest o wiele prościej i chyba mi osobiście bardziej się podoba :) A Wam?


Jeszcze "zapięcie" bodziaka podklejone na piance 3D i moim zdaniem wygląda bardzo realnie ;)

Dziękuję za uwagę  :)

Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .