piątek, 25 lipca 2014

Candy w Magicznej Kartce!

Witajcie,

bardzo dawno nie brałam udział w żadnym Candy.
Nigdy nic nie wygrałam, czy tu w sferze blogowej czy w realnym życiu. Dlatego w końcu się poddałam.  Ale dziś zobaczyłam, że Magiczna Kartka ogłosiła Candy w związku z tym spróbuję swoich sił :)
Weźcie udział, może Wam się uda ;) Bo ze mnie to mała konkurencja hihi. Kliknij w zdjęcie, przeniesie Cię do Magicznej Kartki i Candy :)

http://magicznakartka.blogspot.com/2014/07/mega-wakacyjne-candy.html

Powodzenia!
Pozdrawiam
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit
    and sources back to your weblog? My blog site is in the exact same area of
    interest as yours and my users would genuinely benefit from a lot of the information you provide here.

    Please let me know if this alright with you.

    Thank you!

    Also visit my web blog: steaks vom grill

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się, przecież CANDY są dla ludzi :) Zapraszamy na naszą karteczkową rozdawajkę na https://www.facebook.com/naszegagatkipl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .