wtorek, 15 stycznia 2013

Dla Anatola


Witajcie Kochani!

Po raz kolejny przygotowywałam komplecik dla nowo narodzonego dzidziusia. 
Podobny zestaw dla dziewczynki pojawił się TUTAJ




Rameczka i kartka miały być utrzymane w tonacji beżowo-brązowej. Wkradł się dodatkowo niebieski i szary, które myślę że nadają kompletowi charakteru.



Początkowo ramki malowałam lakierem akrylowym, niemniej jednak  zdarzało się, że papier falował, wyskakiwały bąble …co prawda po pewnym czasie się wchłaniały, ale nie wszystkie, sam  proces przygotowania ramki przeciągał się do tygodnia.

Ostatnio odkryłam lakier akrylowy w spray, szybko wysycha, dobrze się wchłania, i idealnie zabezpiecza.




Sama ramka ozdobiona moim ulubionym motywem wiatraczka. Dodatkowo tekturka ze Scrapińca, tekturki doskonale nadają się do ozdabiania ramek, w głowie zaświtało mi wiele pomysłów na ich wykorzystanie, za jakiś czas się przekonacie co wymyśliłam. ;)





Karteczka również z motywem wiatraczka, tak aby wszystko pasowało do siebie. :)



Papiery w rzeczywistości są bardziej beżowe, światło o tej porze roku płata figle, z którymi mój aparat nawet z pomocą namiotu bezcieniowego sobie nie radzi

Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam ciepło!

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .