czwartek, 5 listopada 2015

Wiosna w listopadzie - Album dla Lenki


Nie wiem jak u Was, ale w Krakowie (poza okropnym smogiem), okropna pogoda.
Zimno, buro i mgliście. 
Listopad to najbardziej nielubiany przeze mnie miesiąc. 
W związku z tym zrobiłam sobie gorącą czekoladę, otwarłam komputer i dorwałam się do zdjęć moich starych prac.
Przeszukując archwium znalazłam jedną która emanuje wiosną i od razu wprawiłam nie w dobry humor.
Może to te pastelowe kolory, a może to bujany konik spoglądający zza szybki ...nie ważne...

Album dla Lenki







A Wy jak radzicie sobie z listopadowymi popołudniami?

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .