środa, 9 kwietnia 2014

Mój powrót i kartka męska

Witajcie po długiej przerwie:)
U mnie już wszystko w porządku, zdrowie powróciło i o szpitalu już dawno zapomniałam :)
Zmieniłam też pracę, w domu zrealizowałam kilka pomysłów, ale przyznaję się szczerze, że prawie wcale nie scrapowałam.

Ale dość lenistwa, wena też chyba powraca, także zabieram się do pracy.

A dziś pokażę Wam skromną, lecz moim zdaniem elegancka karteczkę dla Pana


Główne miejsce zajmuje Scrapincowa ramka, która jest na tyle ozdobna, że moim  zdaniem dodatkowe ozdoby zgasiły by jej własny urok. Kartka w stylu clear&simply ;)


Królują tutaj odcienie szarości, elementy 3D i przeszycia.
Pozdrawiam ciepło i raz jeszcze chciałabym podziękować za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia.

Pozdrawiam Was ciepło
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .