niedziela, 22 września 2013

Różana

Witajcie!!!

Na wstępie chciałam napisać, że jest mi bardzo miło powitać nowych obserwatorów, których w ostatnich dniach przybyło i podziękować wszystkim którzy do tej pory zapisali się na moje Candy i czekam na nowe zgłoszenia :)

A dziś karteczka, które powstała pod wpływem chwili, zobaczyłam ją oczyma wyobraźni, więc usiadłam i ją zrobiłam :)

Ostatnio zakupiłam małe drewniane spinacze i już wiem, ze to był dobry zakup ;)



Powstały też nowe różyczki - z pomocą przyszedł kurs Justynki na który zapraszam TUTAJ
(Ja do ich wykonania użyłam wykrojnika  Spellbinders Rose Creation S50-050)




Po zrobieniu karteczki okazało się że pasuje ona do wyzwania sklepu Na-strychu.pl, na które ją zgłaszam :)




7 komentarzy:

  1. śliczne kwiatuszki :) i oczywiście cudna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kartka! a te różyczki - pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatuszki i cudaśna karteluszka :) Zostaję, obserwuję i zapraszam do siebie www.papierowykolorowy.blogspot. com :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, słoneczna kartka - rozjaśnia ponure i zimne dni.
    Różyczki cudne, też muszę wreszcie wypróbować ten kurs ...
    Życzę powodzenia w wyzwaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudeńko :) i świetne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i bardzo, bardzo pięknie zwiewna. Pastelowa. Taka kartka marzonko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest piękna... Myśle, ze każdy byłby zadowolony z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .