środa, 17 lipca 2013

Pomoc dla Beatki - kolejne informacje

Witajcie,

Lato to zaraz po wiośnie najważniejsza dla mnie pora roku. Jestem „słońcolubna”. Ciepło, słońce ładuje mi baterie na niezbyt ulubioną jesienno-zimową porę. Dlatego  mało przebywam w domu, jak tylko mogę wyjeżdżam poza miasto i takim o to sposobem blog stoi zaniedbany… ale wyrzutów sumienia brak, chłonę ciepło, chłonę słońce i cieszę się każdą chwilą. Nawet siedząc w pracy jest mi przyjemniej gdy świeci słońce i na zewnątrz ciepełko … zupełnie inne mam wówczas nastawienie do pracy :)

Ale ja nie o tym chciałam pisac ;) 

Wczoraj byłam na spotkaniu grupy organizującej imprezę charytatywną dla wspomnianej przeze mnie Beatki Jalochy. Niesamowite dla mnie jest, że grupa ludzi na co dzień zajmująca się totalnie innymi sprawami, potrafi się zorganizować aby zorganizować taka imprezę, która zapowiada się na bardzo ciekawe wydarzenie  z wieloma atrakcjami,  gwiazdami, warsztatami, konkursami …. Już niedługo powstanie strona informująca na bieżąco o tym co będzie się działo 7 września w Krakowie w klubie Rotunda :)

A na razie raz jeszcze wołam o pomoc i przypominam o akcji o której pisałam w tym POŚCIE.

Kilka osób się odezwało, ale to wciąż mało, proszę pomóż: POSTAWMY BEATĘ NA NOGI.
Jeśli możecie pomóc przekażcie coś na stoisko prac HAND-MADE , dla Beaty ważna jest każda złotówka. :)

Jeśli nie czujesz się na silę proszę pomóż mi nagłośnić sprawę, jeśli ta informacja dotrze do większej ilości osób, to może się uda zebrać więcej „fantów” a co za tym idzie więcej pieniędzy, tym większa szansa dla Beatki.

Pozdrawiam i życzę miłego i słonecznego dnia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .