poniedziałek, 13 maja 2013

Komunia Natalii


Witajcie,

Okres komunijny i u mnie rozpoczęty.
Dzisiaj karteczka dla Natalii.






Do jej wykonania użyłam papierów z Magicznej Kartki, które zawładnęły moim sercem oraz Galerii Papierów, które pokochałam już dawno temu  :)
  
Kartka skromna, ale wydaje mi się, że taka właśnie powinna być karteczka komunijna.

 


Elementy przyklejane warstwowo za pomocą  pianki 3D, rozetka/koronka wycięta z jednego z papierów z MK.


Motyw kielicha zapewne znany Wam wszystkim.


 Bardzo chciałam ułożyć winogrona z koralików, okazało się że nie mam koralików, także „noga” kielicha ozdobiona guzikiem i liśćmi  winorośli ;)

Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .