środa, 3 kwietnia 2013

Kartka Wielkanocna


Witajcie,

Ciągle brak czasu, nie nadążam ze wszystkim. Z tego wszystkiego zapomniałam zgłosić jedną karteczkę do LiftProject 2013 u Mama Judo. Oraz nie pokazałam wszystkich karteczek wielkanocnych.
Prace, na szczęście w większości obfotografowane czekają na obróbkę.

Dzisiaj pokażę Wam, mimo, że już po Wielkanocy kolejną Wielkanocną karteczkę. Tym bardziej że znowu zrobiona w wiosennych klimatach, co mi zdecydowanie poprawia humor podczas gdy za oknem zamieć śnieżna.
 

Karteczka w kształcie jajka, z przeszyciem maszynowym.

  

Kwiatuszki wykonane własnoręcznie z pomocą przyszedł jak zwykle kursik od Joanny :) Dziękuję.

 

Stempel z motylkiem odbiłam na kalce a następnie zembossingowałam białym pudrem :)

  

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .