wtorek, 16 kwietnia 2013

Coś nowego :)



Witajcie,

Okropnie ostatnio Was zaniedbuje … zdjęcia prac leżą i czekają na wrzucenie na bloga.
Ciągle mi brakuje czasu, ale wreszcie przyszła wiosna, więc z nią nowa wena i siła do działania. 

Dzisiaj coś nietypowego, coś czego jeszcze u mnie nie było.


LO oprawione w ramkę  - widzę je wiszące w pokoiku jakiejś malutkiej dziewczynki.


Podejść do pracy nad LO miałam wiele …. Jeden, czy dwa pokazałam tutaj na blogu, ale w między czasie powstało jeszcze kilka innych. Planuję pokazać Wam niedługo historię od pierwszego do ostatniego, moim zdaniem widać mega różnicę ….widać jak ewaluowałam

Ale wróćmy do dzisiejszej pracy.



Papierki to cudowna kolekcja z Galerii Papierów –Biała róża, jak dla mnie to najlepsza kolekcja jaka do tej pory się ukazała….podoba mi się każdy jeden wzór


Na lo znalazły się moje ukochane serduszka, rozetki, koraliki i i cudowne koniki na biegunach  i tekturowe napisy ze Scrapińca 



Do kompletu powstała karteczka.
Pierwotnie miałam ją zgłosić do Mamy Judo w ramach LiftProject 2013 do TEJ edycji , ale oczywiście …..zapomniałam  ;) 

Kilka zbliżeń na szczegóły :)




 Ślicznie dziękuję za uwagę i cieplutko pozdrawiam

Pozdrawiam i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. :)

1 komentarz:

  1. Cudowne rozetki, zresztą całe LO jest przeurocze. a kartka równie cudna!

    PS. po cichutku zapytam - skąd ramka? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .