środa, 6 lutego 2013

Album z wakacji

Witajcie!

Dzisiaj album na gotowej bazie. Album powędrował do Mamy małej Jagódki, która zapragnęła upamiętnić pierwsze wspólne spędzone w trójkę wakacje :)

Oczywiście album oprawiony wg kursu ArteBanale.


Przeszycia maszynowe....coraz bardziej je lubię :)

 

Alfabet znaleziony w internecie ułożyłam jako girlandę i podkleiłam kosteczkami 3D





Efekt 3D powtórzył się również na poniższej etykietce.


Album zdobią wytuszowane elementy ze Scrapińca


Przyklejone i...

 

I luźno wiszące ;)


 Do albumu dodałam również karteczki journalingowe, aby mama Jagódki mogła opisać słoneczne i pięknie chwile spędzone na wakacjach.


Dziękuję za uwagę i cierpliwość ;)

Dziękuję za tak miłe słowa pod poprzednim wpisem, nie sądziłam, że ramka spotka się z tak miłym przyjęciem.

4 komentarze:

  1. Ach gdybym miała maszynę do szycia - do ręcznych przeszyć jakoś nie mam cierpliwości :) album pełen uroku - i grafika i ten girlandowy napis - wszystko tworzy niebanalną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Pomysłowy, starannie wykonany :) Ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .