piątek, 24 sierpnia 2012

Kartka dla 2 - latki

Witam po przerwie:)
Dawno mnie tutaj nie było, ale pochłonęło mnie wakacjonowanie ;) Niemniej jednak wracam powoli do żywych :) Mam sporo zaległości do nadrobienia...także dziś karteczka dla pewnej "dużej" dwulatki.

Papier to oczywiście The Scrap Cake - po prostu je uwielbiam. Szkoda że już trudno je dostać gdziekolwiek.

Stemple, wstążka - kupione bardzo dawno, nie wiadomo gdzie ;). Dumny, bo "stojący" prawie na środku kartki ćwiek to Artpasje. Kwiatki to oczywiście kurs vel Sassila. No i na końcu oczywiście moje ulubione przeszycia :)

Pomysł na kwiatki naklejone na stemple .... kiedyś, gdzieś widziałam ... nie pamiętam gdzie i kiedy, więc jeśli ktoś z Was wie to proszę o info, chciałabym podać linka

Dziękuję za uwagę :)
Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .