środa, 13 czerwca 2012

Już mi niosą suknię z welonem...

Och sezon ślubny trwa...także dziś znowu ślubna karteczka. Użyłam do niej papierków od UHK - kolekcja Sklepy cynamonowe jest tak apetyczna, że nie potrafię się oprzeć aby po nią ciągle nie sięgać ;)
Ponadto rameczka ze Scrapińca  - uwielbiam te ramki i też należą do rzeczy bez których nie potrafię żyć ;)
No dobrze to pora na zdjęcia:)


Różyczki oczywiście z kursu Sassili z moją drobną modyfikacją środków.

Efekt 3D też lubię :) A perełki na sznureczek sama nawlekałam i przyklejałam :)

Dziękuję za uwagę.
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. chciałabym kiedyś taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię te papiery i ramki scrapińca:) bardzo elegancko wyszła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .