piątek, 26 czerwca 2015

Powrót (???)

Bardzo dawno mnie tutaj nie było...minął już prawie rok. Długo zastanawiałam się czy wrócić..rozmyślałam nad wieloma opcjami. Niemniej jednak postanowiłam spróbować...a co z tego wyjdzie...no cóż....zobaczymy.
Nie wiem, czy ktoś to jeszcze zagląda, czy pamiętacie jeszcze o mnie...jednak na dysku zalegają zdjęcia z moimi pracami...i coś trzeba z nimi zrobić.

A ubiegając pytania, dlaczego mnie nie było...trochę brak weny, trochę brak czasu, nowa praca (w sumie nie taka już nowa;), rodzinka, nauka, życie, lenistwo...wszystkiego po troszkę.

W każdym razie WITAJCIE!

Wróciłam, a na jak długo...sama nie wiem, ale liczę że ponownie zagoszczę na długo!!

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Witaj z powrotem na pokładzie. Czasem się zastanawiałam, co u Ciebie, czy się rodzina nie powiększyła, bo tak nagle zamilkłaś :) Teraz mniej ożywiony ruch na blogach, więc powrót nie będzie łatwy ...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina się nie powiększyła...ale pochłonęła praca w większości...wracam choć nie jestem pewna czy podołam...

      Usuń
    2. Jak daje radość, to warto, a jak nie, to i tak trzeba, a na blog jak przyjdzie czas, nic ponad siłę, bo życie toczy się w realu, a nie w cyber przestrzeni :)
      Buziaki :)

      Usuń
  2. Hej :) fajnie, że wróciłaś, trzymam kciuki, żeby na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .